• liposzómás C-vitamin, folyékony c-vitamin
  • Tudjon meg többet a liposzómáról
  • Vitamin Tudástár - Kutatási eredmények
  • Lecitin, szójalecitin - Miért hasznos

Vásárlási információk - Vitamin webáruház

Vásárlási információk


Jogi közlemény

Jelen általános szállítási feltételek vonatkoznak valamennyi szállításra, melynek szállítója a Vitamin Trade kft. Budapest 1154 Őrjáró tér 5. Adószám 25045149-2-42

 

Az általános szállítási feltételektől a felek közös megegyezéssel elektronikus módon aláírt megállapodással elfogadnak, mely írásban foglalt szerződésnek minősül, és annak nyelvezete magyarul íródott. Megrendelés esetén a Megrendelő a rendelési folyamat során megismeri az Általános Szállítási feltételeket, mely magyar nyelven íródott és azokat feltétel nélkül magára kötelező érvényűnek elfogadja, ez a rendelés alapfeltétele.

 

A megrendeléseket a Megrendelő a www.liposzomascvitamin.hu weblapon keresztül regisztráltathatja. A megrendelés érvényesítéséhez a Megrendelőnek a Szállító által megadott adatlapon kell leadnia megrendelését, melyet Szállító visszaigazoló e-mailben, vagy faxon, telefonon megerősít.

 

A Rendelés menete


A Vitamin Trade  Kft. oldalán történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A termékek kategorizálva vannak így könnyedén megtalálja azokat. Amennyiben mégsem úgy írjon nekünk és segítünk. help@nanovita.hu Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez.

 

A vételár mindig a kiválasztott árú mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza a 25%-os ÁFA-t. A bemutatott termékek jellemzőit a konkrét árucikk mellett találja meg részletesen. A termék mellett található "Kosárba" gombra kattintva jelölheti ki a terméket vásárlásra. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 0 db-ot kínálunk fel. Ha már minden termék a kosárba van, akkor a "megrendel vagy eldob" ikonra történő klikkelés után a kívánt termék a regisztrációkor megadott névre és címre lesz kiszállítva. Lehetőleg mobilszámot adjon meg, hogy csomagfutár fel tudja hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról.

 

A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük írja a megjegyzés rovatba a számlázási adatokat. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni. Az űrlapot értelemszerűen kell kitölteni, az esetleges problémák elkerülése miatt a *-gal jelölt adatok kitöltése kötelező. A rendelés leadásakor válassza ki a megrendelt árut és a szállítási módot. A megrendeléseket minden esetben visszaigazoljuk.

 

A Szállító a megrendeléseket archiválja, iktatja és azokat a későbbiekben bármikor hozzáférhetővé teszi vásárlói számára.

 

A megrendelés visszaigazolását követően Szállító a megrendelés teljesítéséről ugyancsak e-mailben, faxon, vagy telefonon értesíti a Megrendelőt.

 

Amennyiben a megrendelés hiányos, Szállító értesíti a Megrendelőt a hiányok pótlásáról, és a szállítási határidő a Megrendelő késedelmével meghosszabbodik.

 

Amennyiben Szállító nem a jelen szállítási feltételeknek megfelelő módon és határidőben vállalja a megrendelést, a Megrendelőnek jogában áll elállni rendelésétől. Szállító a megrendelés regisztrálásáról azonnal értesíti a Megrendelőt internetes úton. A megrendelés visszaigazolásáról a szállítási lehetőségek megvizsgálása után dönt, melyet e-mailben vagy faxon visszaigazol Megrendelő felé. A visszaigazolás tartalmazza a szállítási, illetve a postaköltséget is. Az áruk szállítása Megrendelő kockázatára és költségére történik.

 

Az áru többféle módon kerülhet a megrendelőhöz


1.) Személyes átvétel telephelyünkön, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy emailben.

2.) Utánvéttel

3.) Postai úton, előreutalással

Szállítási díjak egységesen GLS Futárral: Bruttó 1800 Ft

 

Csomagolási költség


A megrendelt termékeket minden esetben gondosan becsomagoljuk, és nem számolunk fel csomagolási díjat.


Szállítási határidő


A szállítási határidő általában 2-5 munkanap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja az 5 napot, a termék megrendelésének beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk vagy törölhetjük.

 

A termékek ára a webáruházban ÁFA-val együtt kerül feltüntetésre Ft-ban telephelyünkön történő átvétellel, és csak Magyarország területén érvényes. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek!

 

A Megrendelő köteles a megrendelt áru átvételére, és az ellenérték kifizetésére, Az áru visszaküldése a visszavételi szabályzat pontban foglalt feltételek szerint történhet. Az áru visszaküldését követően az ellenérték visszafizetésére az elfogadást követő 30 napon belül kerül sor a postaköltségek levonásával.

 

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban foglaltak a mérvadóak.

 

Reklamáció, termékvisszaküldés


Raktárról szállított termékek esetén a Megrendelő az áru kézhezvételét követő 2 napon belül, az áru eredeti, sértetlen állapotban történő visszaküldésével jogosult külön indok nélkül a rendeléstől elállni.

 

Áru visszaküldés esetén kérjük az árut az alábbi címre küldeni:

 

Vitamin Trade kft 1154 . Wesselényi u 35 Fszt Montel irodaház

 

A visszaküldéshez kérjük mellékelni az áruspecifikációt, számlát, kérjük megadni az ellenérték visszafizetésére szolgáló bankszámlát, illetve címet és nevet, telefonszámot. Ezen adatok hiányában a visszaküldést nem áll módunkban figyelembe venni.

 

Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldést nem fogadunk el. Az ellenérték 30 napon belül kerül visszafizetésre az esetleges költségek levonásával.

 

Reklamáció esetén az áru visszaküldésére előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a reklamáció jogos, az ellenértéket visszatérítjük vagy kérésére az árut kicseréljük.

 

Amennyiben a visszaküldés nem elfogadott (az áru sérült, vagy határidőn túl került visszaküldésre, nem adja meg a kellő adatokat, valamint, ha a reklamáció nem jogos) az áru a Megrendelő költségére visszaküldésre kerül.

 

Szállítás alatt történő mechanikai sérülés esetén a vevő követeléseit csak reklamációs jegyzőkönyv csatolásával érvényesítheti a fuvarozó céggel szemben.

 

Utólagos rejtett hiba esetén reklamációt csak az eredeti számlával együtt fogadunk el.

 

Minden reklamációhoz való jog a kézhezvételtől számított 1 hétig érvényes a szállítási, számlázási időponttól számítva.

 

Minden olyan hiba, amely a használati utasítás, és a használat módjára vonatkozó részek be nem tartásából ered, nem tekinthető reklamációs alapnak. Amennyiben az árut nem rendeltetésszerűen használják, és emiatt következik be sérülés, hiba, a reklamáció nem jogos.

 

Vitatott kérdésekben az elállási jogokra vonatkozó rendelet (Fogyasztói panaszok, minőségi kifogások intézése (49/2003 GKM rendelet), valamint a 17/1999 Korm. Rendeletben foglaltak az irányadóak.

 

Személyes adatok


A résztvevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van, helyesbíttetni vagy töröltetni bármely, akár az összes általa megadott információt. Kivételt képeznek a számla tőpéldányai, melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket.

 

Az adatokat az adattulajdonos előzetes tájékoztatása és engedélye nélkül harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adja át. Kivételt képez a szállító cég, akinek a vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek. A szállító cég természetesen szerződésben vállal kötelezettséget az adatok bizalmas kezeléséről.

Megrendelés (0 termék)